74 gün aradan sonra kılınan ilk Cuma Namazı’nda günün fotoğrafları Zonguldak’tan geldi.
Zonguldak Valisi Erdoğan Bektaş, İl Emniyet Müdürü Ahmet Metin Turanlı ve Zonguldak Belediye Başkanı Ömer Selim Alan, TIR Parkı’nda yoğun yağmura rağmen Cuma Namazı kıldı.

Meydanda yağmurluklarıyla biriken vatandaşlarla birlikte saf tutuldu. Maskeler ve sosyal mesafeye uyuldu. Namaz öncesi “Yağmur yağsa da bu gün Cuma Namazı kılacağız. Çünkü özledik” mesajı veren Vali Bektaş, yere serdiği naylonun üzerine açtığı seccadesinde namazını kıldıktan sonra alandan ayrıldı.

Zonguldak Pusula
