Atatürk Şehir Stadı zamanında bakımdan geçmediği için balçığa dönüştü. Alternatif Ömertepesi stadında tribünler çökme tehlikesi yaşıyor. Lider Bartınspor için her şey el freni gibi…
BARTINSTAR/SPOR
Bartınspor’un mabedi çim stat aslında iki senedir sinyal veriyor. Kimisi “10 sene önce değişen çimlerin ömrü bitti. Drenaj sistemi de yetersiz” diyor, kimisi “Çimlere hastalık bulaşmış, tek çare zeminin komple değişmesi gerekir” diye devam ediyor. Kimseyi suçlamak için söylemiyoruz; stadın standart bakımını yapan işçiler, mevzuatı uyguluyor. Ancak Galatasaray gibi, ya da daha yakından Zonguldakspor gibi takımların yaşadığı problem, Bartın’ın da yakasına yapışmış durumda. Yağışlı havalarda balçığa dönüşen stat zemini, havalar düzelene, toprak kuruyana kadar Bartınspor’a hizmet veremeyecek.
Bartın’da stat anlamında zengin bir şehir değil. Alternatif tek saha var. O da Ömertepesi… Grubunda şampiyonluk mücadelesi veren Bartınspor’un bu sahada oynayacağının belli olmasına rağmen taraftarlar Pazar günü yeni bir sürprizle karşılaştı. 1200 kişilik tribünün 3’te ikisini kapsayan bloklara taraftar alınamadı. Çünkü muhtemel kar yağışı nedeniyle çatıları tutan prefabrik direklerin esneme yaptığı ve çatının çökme tehlikesi olduğu söylendi. Hal böyle olunca Bartınspor taraftarları önemli bölümü maçı tel örgülerin dışından izleyebildi. Protokol ise kapalı yüzme havuzunun balkonundaydı.
Bu durum sporseverlerin de tepkisine neden oluyor. Hem Bartınspor camiası hem de taraftarlar durumdan çok şikayetçi. Bu manzaranın Bartın’a yakışmadığı görüşünde birleşen taraftarlar, soruna bir an önce çare bulunmasını bekliyor.
