Kanser olduğunu 1 hafta önce öğrenmişti! Kozcağızlı Cavit Polis veda etti
Devrek Emniyeti’nde görevli polis memuru Cavit Gümüş, bir hafta önce rahatsızlandı. Zonguldak’ta kanser teşhisi kondu. Tedavi için gittiği İstanbul’dan cenazesi geldi. BARTINSTAR/GÜNCEL Emniyet teşkilatı ve Gümüş Ailesi bugün hazin bir cenaze törenine hazırlanıyor. Devrek İlçe Emniyet Müdürlüğü’nde görevli Bartın Kozcağızlı...
Haberi Oku