Başkent EDAŞ dev jeneratör ve müdürlerini Bartın’a gönderdi! Elektrik kesilirse gelmeyin
Ocak ayındaki yağan karda sınıfta kalan Başkent EDAŞ, bozulan imajını düzeltmek için sıkı hazırlandı. Bunların arasında 20 bin kişilik enerji üreten 2 MVA’lık Yüksek Gerilim Jeneratörü de var. Kurum, 200 ek personel, 15 İHA ile birlikte müdürlerini de Bartın’a gönderdi....
Haberi Oku