Bartın Tabib Odası’nın Tıp Bayramı mesajı
Bartın Tabib Odası Başkanı Dr. Ahmet Çatı, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla yayınladığı basın bildirisinde “Sağlık çalışanları tükendi. Maddi ve manevi destek bekliyoruz” dedi. BARTINSTAR/GÜNDEM Tabib Odası’nın “İstanbul işgal altındadır. Tıp öğrencileri, dönemin ünlü hekimlerinin de katılımıyla işgali protesto ederler....
Haberi Oku